„Enter Sandman” między półkami. Metallica w supermarkecie

W przypadku „Hardwired… to Self-Destruct” Metallica może mówić o dużym sukcesie. Materiał materiałem, ale tu chodzi też o marketing, który czterej jeźdźcy dopracowali do perfekcji. Tym razem głośno o nich za sprawą osobliwego show w… supermarkecie.

Metallica ma już za sobą występ na szkolnych instrumentach w programie Jimmy’ego Fallona, ale teraz jej członkowie poszli o krok dalej. James, Kirk, Robert i Lars pojawili się w supermarkecie, by między sklepowymi półkami wykonać „Enter Sandman”. Wszystko sfilmowała kamera amerykańskiego serwisu TMZ.

Dokładny przebieg show znajdziecie w filmie poniżej. Zdradzimy tylko, że jednym z głównych bohaterów nagrania jest sprzedawca ze stoiska mięsnego, który niespodziewanie dał się ponieść. Nic dziwnego – któż nie chciałby, żeby jego zwykły dzień pracy ubarwili tacy goście?

Jeżeli chodzi o samą Metallikę, podziwiamy umiejętności sprzedażowo-marketingowe grupy. Liczby nie kłamią: album „Hardwired… to Self-Destruct” podbił listy najlepiej sprzedających się płyt w blisko 60 krajach. W Polsce osiągnął status podwójnej platyny. A Metallica jeszcze nie powiedziała najwyraźniej ostatniego słowa…

Recenzja „Hardwired… to Self-Destruct” do sprawdzenia via [link]. „Hardwired” oraz inne płyty Metalliki znajdziecie na RockMetalShop.pl [link].

Komentarze

Dodaj komentarz