„Anticult” drugim najpopularniejszym winylem w kraju

Kolejny sukces „Anticult”, najnowszej płyty Decapitated. Po debiucie na listach Billboardu przyszedł czas na polski OLiS. Krążek radzi sobie świetnie zarówno w ogólnym zestawieniu sprzedaży, jak i w zestawieniu OLiS winyli, zajmując kolejno 4. i 2. miejsce.

2. lokata w zestawieniu OLiS Winyle oraz 4. w ogólnym zestawieniu – tak po pierwszy dniach od premiery na Oficjalnej Liście Sprzedaży radzi sobie „Anticult”, najnowszy album Decapitated, który – przypomnijmy – do sprzedaży trafił 7 lipca.

Wcześniej za oceanem „Anticult” zadebiutował na listach Billboardu, plasując się na miejscu 2. zestawienia Top New Artist/Heatseekers, 5. zestawienia Current Hard Music Albums, 8. zestawienia Independent Albums, 13. zestawienia Top Current Rock Albums i 50. zestawienia Top Current Albums.

– „Anticult” to wyraz buntu – mówi nam w wywiadzie, który niebawem opublikujemy na naszych łamach, Rasta, głos Decapitated. – Album opowiada o pewnego rodzaju poszukiwaniu wolności, o tym, że zawsze musisz zastanowić się nad tym, jaki będzie efekt twoich poczynań, bo zawsze jest jakiś związek pomiędzy tym, co robisz, a tym, co dostajesz w zamian. „Anticult” jest albumem buntowniczym, ale też zmuszającym ludzi do myślenia. Zmusza do refleksji: „Czy jeżeli wzniecę iskrę, nie spowoduje ona ognia, który spali zbyt wiele?”.

– Lubię zaskakiwać, jeśli chodzi o numery, jeśli chodzi o riffy. Lubię kiedy jest świeże powietrze – o warstwie muzycznej albumu opowiada Vogg, gitarzysta Decapitated. Kiedy dopytujemy, co w przypadku „Anticult” jest tym świeżym powietrzem, wymienia: – Większa dojrzałość muzyczna, lepsze aranże, lepsze brzmienie, zajebista produkcja.

Czy rzeczywiście „Anticult” to powiew świeżego powietrza w dyskografii Decapitated, najlepiej przekonać się samemu. Album jest dostępny w sprzedaży i na wszystkich serwisach streamingowych.

Merch Decapitated znajdziecie na RockMetalShop.pl via [link]

Komentarze

Dodaj komentarz