W przypadku „Hardwired… to Self-Destruct” Metallica może mówić o dużym sukcesie. Materiał materiałem, ale tu chodzi też o marketing, który czterej jeźdźcy dopracowali do perfekcji. Tym razem głośno o nich za sprawą osobliwego show w… supermarkecie.
Metallica ma już za sobą występ na szkolnych instrumentach w programie Jimmy’ego Fallona, ale teraz jej członkowie poszli o krok dalej. James, Kirk, Robert i Lars pojawili się w supermarkecie, by między sklepowymi półkami wykonać „Enter Sandman”. Wszystko sfilmowała kamera amerykańskiego serwisu TMZ.
Dokładny przebieg show znajdziecie w filmie poniżej. Zdradzimy tylko, że jednym z głównych bohaterów nagrania jest sprzedawca ze stoiska mięsnego, który niespodziewanie dał się ponieść. Nic dziwnego – któż nie chciałby, żeby jego zwykły dzień pracy ubarwili tacy goście?
Jeżeli chodzi o samą Metallikę, podziwiamy umiejętności sprzedażowo-marketingowe grupy. Liczby nie kłamią: album „Hardwired… to Self-Destruct” podbił listy najlepiej sprzedających się płyt w blisko 60 krajach. W Polsce osiągnął status podwójnej platyny. A Metallica jeszcze nie powiedziała najwyraźniej ostatniego słowa…
Recenzja „Hardwired… to Self-Destruct” do sprawdzenia via [link]. „Hardwired” oraz inne płyty Metalliki znajdziecie na RockMetalShop.pl [link].