AC/DC doczekali się muralu w Warszawie. „Power Up” ze statusem złotej płyty

Powrót AC/DC zelektryzował fanów na całym świecie. Australijska legenda zadbała o promocję płyty, pojawiając się w przestrzeni publicznej w wielu miejscach na świecie. Zespół zostawił ślad również w Warszawie, gdzie odsłonięto poświęcony mu okolicznościowy mural. Okazja ku temu jest znakomita: album „Power Up” uzyskał status złotej płyty!

To dobry rok dla fanów AC/DC. Rockowi weterani z Australii, którzy już dawno mogliby przejść na zasłużoną emeryturę, postanowili raz jeszcze wywalić bezpieczniki, wydając nowy album. Choć kurz po premierze płyty jeszcze nie opadł, już teraz wiemy, że AC/DC odnieśli duży sukces.

„Power Up”, najnowszy longplay AC/DC, zadebiutował na 1. miejscu list sprzedaży w 18 krajach. W naszym kraju AC/DC również otrzymali znakomity feedback. Od momentu premiery „Power Up” nie spada z listy 10 najlepiej sprzedających się albumów w Polsce. Co więcej, album właśnie uzyskał status złotej płyty.

Aby uczcić sukces zespołu, wytwórnia Sony Music załatwiła w Warszawie miejsce na mural poświęcony AC/DC. Wyszło więcej niż dobrze.

Grafika zaczęła pojawiać się już na początku miesiąca. Na ścianie widać członków zespołu, ale największe wrażenie robi spektakularny, zajmujący 36 metrów kwadratowych neon wzorowany na tym znajdującym się w limitowanej edycji płyty „Power Up”. Specjalną kreację stworzoną z okazji premiery płyty „Power Up” będzie można podziwiać w Warszawie przy przy stacji Metro Politechnika do końca grudnia. Dla fanów, którzy nie mogą pojawić się w stolicy i zobaczyć muralu na własne oczy, powstał specjalny film przedstawiający proces jego powstawania.

Materiał udostępniamy poniżej.

Przypomnijmy: premiera „Power Up” miała miejsce 13 listopada. Zespół nagrał album w składzie: Angus Young, Brian Johnson, Stevie Young, Cliff Williams i Phill Rudd. Za produkcje odpowiadał Brendanem O’Brienem, który przyłożył swoje ręce do „Black Ice” z 2008 r. i „Rock Or Bust” z 2014 r. AC/DC postawili na sprawdzone, uwielbiane przez fanów brzmienie. W sumie grupa przygotowała 12 numerów. Do dwóch z nich („Shot In The Dark” i „Demon Fire”) powstały niesamowite teledyski.

Dodaj komentarz

ROCKMETALNEWS TV