To jeden z najbardziej rozpoznawalnych numerów Bon Jovi, niekwestionowany klasyk i wielki przebój przełomu lat 90. i 2000. Nieśmiertelny utwór „It’s My Life” właśnie przekroczył magiczną granicę miliarda odtworzeń w serwisie YouTube.
Mało który zespół rockowy może pochwalić się utworem, który osiągnął pułap miliarda odtworzeń na YouTube. Udaje się to wyłącznie największym kapelom, takim jak Guns N’ Roses, Nirvana czy Linkin Park. Pierwszy miliard na YouTube stuknął właśnie formacji Bon Jovi, a dokładniej: jej nieśmiertelnemu utworowi „It’s My Life”.
„It’s My Life” pochodzi z 2000 r. Utwór ukazał się jako singiel z płyty „Crush”, od razu stając się hitem. Grały go stacje radiowe na całym świecie, a marka Mitsubishi Motors przez kilka lat wykorzystywała go jako muzyczny leitmotiv w swoich reklamach.
W „It’s My Life” znajdziecie nawiązania do innego wielkiego przeboju Bon Jovi „Livin’ on a Prayer”, a także do Franka Sinatry. Sam Jon Bon Jovi tłumaczył w wywiadzie udzielonym Wiesławowi Weissowi z magazynu „Teraz Rock”, że „It’s My Life” to dla niego bardzo osobisty utwór.
Sam Bon Jovi krótko komentuje sukces „It’s My Life”.
„Dziękuję wszystkim i dalej twórzmy razem historię” – cieszy się w nagraniu opublikowanym na Facebooku.
Przypomnijmy: ostatni album Bon Jovi pt. „2020” ukazał się w październiku 2020 r.
W trakcie trwającej ponad trzy dekady kariery, od założenia na początku lat 80., Bon Jovi uplasował się wśród rockowej elity i został wprowadzony zarówno do Rock & Roll Hall of Fame, jak również Songwriters Hall of Fame. Z ponad 130 milionami sprzedanych albumów na całym świecie i długą listą hitów, niezliczonymi koncertami w ponad 50 krajach dla ponad 35 milionów fanów oraz zarobkami z koncertów przekraczającymi miliard dolarów w ciągu ostatniej dekady, Bon Jovi jest jednym z najważniejszych rockandrollowych zespołów w historii.