Artyści rockowi miewają zaskakujące pomysły, które często znajdują odzwierciedlenie w tym, jakie gadżety sprzedają swoim fanom. Jamey Jasta z Hatebreed właśnie przebił wszystkich. Muzyk wprowadził do sprzedaży… makaron.
Pewnie nie lubicie, gdy ktoś nawija wam makaron na uszy, ale dobre spaghetti czy penne zawsze jest w cenie. Z takiego założenia wyszedł Jamey Jasta. Lider Hatebreed rusza ze sprzedażą makaronu JastaPasta.
Nie, to nie fejk. Wokalista obwieścił już, że już wystartował z produkcją makaronu.
„Oficjalnie zaczęliśmy produkcję JastaPasta. Ostatnia partia wyszła niesamowicie” – na Instagramie oznajmił Jasta, wrzucając zdjęcie swojego produktu.
Jasta rozpoczął od wyprodukowania makaronu „Perseverance Penne”. Jak zdradził, to dopiero początek jego kariery makaroniarza. Muzyk niebawem ma zaprezentować inne makarony. Na Instagramie Jasta zaczepia już innych rockowych i metalowych wykonawców, proponując im wyprodukowanie osobnych serii makaronów. Na jego celowniku są m.in. Suicidal Tendencies, którym proponuje stworzenie Suicidal Spaghetti. Chcielibyśmy kiedyś czegoś takiego spróbować.
CZYTAJ TEŻ: HATEBREED ZAPOWIADA NOWY ALBUM. JEST PIERWSZY SINGIEL
Niektórzy fani Hatebreed mogą poczuć się nieco zawiedzeni. Zespół zwleka z wydaniem nowej płyty. Pierwotnie Amerykanie mieli wypuścić długo wyczekiwany longplay jeszcze tej wiosny. Ostatecznie członkowie Hatebreed poinformowali, że przekładają premierę do czasu, aż pandemia nie odpuści. Trudno mieć do nich o to pretensje, ale makaron raczej nie jest tym, na co fani Hatebreed liczyli w tym roku.
Przypomnijmy: ostatni polski koncert Hatebreed odbył się na ubiegłorocznym Mystic Festival.
Koszulki Hatebreed znajdziecie na RockMetalShop.pl.