Oficjalny sklep Metalliki to jedna z najbogatszych ofert merchu w metalowym biznesie. Największa gwiazda światowego metalu wciąż poszerza asortyment. Do sprzedaży wszedł właśnie elementarz dla dzieci „The ABCs of Metallica”.
Metallica rozpieszcza swoich fanów bez względu na wiek. Czterej jeźdźcy mają w swojej ofercie produkty z kategorii 18+, w tym whiskey „Blackened” i piwo „Enter Night”. Ale i najmłodsi znajdą coś dla siebie w asortymencie sklepu gigantów thrash metalu. Ruszyła sprzedaż ilustrowanej książeczki „The ABCs of Metallica”, o której już wcześniej mogliście przeczytać na RockMetalNews.pl.
Dzięki „The ABCs of Metallica” dzieciaki, które już słuchają Metalliki (albo takie, których metalowi rodzice uważają, że powinny), mogą od podstaw poznać historię grupy, a także dowiedzieć się kilku ciekawostek na temat popularnych thrasherów.
„To ilustrowana historia Metalliki od A do Z, z której część dochodów zostanie przekazana fundacji All Within My Hands, pomagającej nam wspierać edukację pracowników i walkę z głodem” – do zakupu zachęca Metallica.
Jak wygląda „The ABCs of Metallica”, możecie sprawdzić poniżej.
Metallica po raz ostatni wystąpiła w Polsce w sierpniu na Stadionie Narodowym w Warszawie. Koncert był częścią trasy WorldWired Tour promującej album „Hardwired… to Self-Destruct”.
Póki co Metallica pauzuje. Powodem przerwy w działalności koncertowej grupy są problemy alkoholowe Jamesa Hetfielda. Wokalista jest na etapie walki z nałogiem.
Zespół planuje wrócić do koncertowania w 2020 r. Przyszły rok najprawdopodobniej nie przyniesie występów w Europie. Wszystkie ogłoszone koncerty Metalliki to koncerty w USA.
Bestsellerowe wzory koszulek, bluz oraz inne gadżety związane z Metallicą znajdziecie na RockMetalShop.pl via [link]
fot. Ralph PH (CC BY-SA 2.0)