Metallica pokazała making of piwa, które zespół zamierza sprzedawać na najbliższych koncertach. Jaką drogę przebył Enter Night Pilsner, zanim trafił do puszki? Wszystkiego dowiecie się z najnowszego filmu Metalliki.
Kiedyś nakręcali obroty koncernom alkoholowym, tankując przy każdej możliwej okazji, dziś sami sprzedają napoje wyskokowe. Członkowie Metalliki postanowili zadbać o to, by fani jak najlepiej bawili się na ich nadchodzących koncertach. Aby ułatwić im wejście w odpowiedni nastrój, zespół stworzył piwo we współpracy z browarem Arrogant Consortia.
Nazwa Enter Night Pilsner dość jednoznacznie określa przeznaczenie produktu. Wprawdzie łatwo skojarzyć ją z „Enter Sandman”, ale piwo nie ma być „poduszkowcem”. Wręcz przeciwnie – jak zapowiada Metallica, Enter Night Pilsner będzie dostępny na koncertach grupy.
„Jeśli byliście na jednym z naszych ostatnich koncertów, być może popijaliście z czarno-czerwonej puszki, a może nawet strzeliliście kilka sztuk w okolicy. Teraz rozszerzamy dostępność na cały kraj. Kiedy nadejdzie wiosna, zabierzemy Enter Nigth Pilsner do Europy, Australii i Chin” – zapowiada Metallica.
Jak powstał Enter Night Pilsner, możecie zobaczyć poniżej.
Warto odnotować, że to nie pierwszy raz, kiedy Metallica bierze się za warzenie piwa. Grupa współpracowała już m.in. z Budweiserem, wypuszczając limitowaną serię 90 tys. puszek (premiera piwa miała miejsce w 2015 r. – red.).
Najbliższy koncert Metalliki w Polsce odbędzie się 21 sierpnia 2019 r. w ramach trasy WorldWired Tour. Gośćmi specjalnymi będą Ghost i Bokassa.
Wydarzenie organizuje agencja Live Nation.
Bestsellerowe wzory koszulek, bluz oraz inne gadżety związane z Metallicą znajdziecie na RockMetalShop.pl via [link]