Męskie Granie znów stawia na świeżą krew. Tegoroczną odsłonę trasy otwiera konkurs dla młodych zespołów. Dzięki Męskie Granie Young dwudziestu wykonawców ma szansę wziąć udział w kolejnej odsłonie projektu.
Męskie Granie to prawdopodobnie największa i najbardziej prestiżowa trasa koncertowa, jaka organizowana jest w Polsce. Każdy jej przystanek przyciąga prawdziwe tłumy – głównie za sprawą topowych artystów, którzy biorą udział w Męskim Graniu.
W 2019 r. organizatorzy Męskiego Grania zamierzają pokazać nowe twarze. Pomóc im w tym ma konkurs Męskie Granie Young. Jego laureaci wezmą udział w trasie. Zwycięzcy otrzymają ponadto pakiet profesjonalnych klipów od młodych reżyserów z Papaya Young Directors.
– Scena to najważniejsze miejsce dla artysty. Jeśli naszym, odbiorców, słuchaczy, promotorów, dziennikarzy zadaniem jest pomóc młodym artystom żyć na tej scenie, to myślę, że pięknie udało się to zrealizować przy okazji konkursu związanego z Męskim Graniem w 2014 r., zwłaszcza w kontekście jednego zespołu, który w tym konkursie wziął udział – wspomina Piotr Stelmach, dziennikarz radiowej Trójki i ambasador projektu, nawiązując do historii zespołu Ørganek.
– Sopot 2014 r. Wchodzimy jako ostatni konkursowy zespół na scenę. Ja wiem, że mamy do wykorzystania być może jedną szansę w życiu. O ilości trudu, znoju, cierpliwości i talentu, którą trzeba włożyć, żeby z tej małej sceny przenieść się na dużą, dowiadują się nieliczni. Ale niektórym się udaje – dodaje Organek, drugi ambasador projektu Męskie Granie Young.
Oficjalny spot konkursu sprawdzicie via [link]
Konkurs Męskie Granie Young ma formę głosowania. Aż do 22 marca na stronie www.meskiegranieyoung.pl można głosować na dwudziestu niezależnych wykonawców. Dziennie można oddać maksymalnie 3 głosy na różne zespoły.
Laureaci zostaną ogłoszeni 23 marca na antenie radiowej Trójki. Siedmiu wykonawców, którzy zdobędą największe uznanie publiczności, pojawi się na scenie Ż w ramach Męskiego Grania. Dwie kapele z największą liczbą głosów otrzymają dodatkowo klipy.
Szczegóły dotyczące trasy oraz biletów na wydarzenie zostaną podane w późniejszym terminie. Sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.