Gwiazdy rocka poza sporadycznym bytowaniem na wielkim ekranie występują również w reklamach. Tak było w przypadku nowego produktu firmy Workday, która do promocji zaangażowała znane twarze ze świata muzyki.
Firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania do zarządzania zasobami ludzkimi wie jak przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Wypuściła właśnie serię reklam w których pierwsze skrzypce grają Ozzy Osbourne, Paul Stanley z Kiss, Joan Jett i Billy Idol. Szczególnie rola przypisana Księciu Ciemności wypadła nad wyraz uroczo. Chyba nikt jeszcze nie widział Ozzyego w roli pracownika biurowego ubranego w koszulę i krawat.
Dla kontrastu wokalista Kiss, Paul Stanley wystąpił w swoim pełnym scenicznym stroju i makijażu co również robi świetne wrażenie.
– To bardzo dobra grupa ludzi, która zapewnia ogromny zasięg społeczny, różnorodność a także ogromną wartość. – mówi Pete Schlampp, dyrektor ds. Marketingu w firmie Workday. – Na początku miałem całe stado motyli w brzuchu gdy znalazłem się na planie reklamowym, ale finalnie wszystko wyszło lepiej niż oczekiwałem. – mówi podekscytowany Schlampp.