Przemysł alkoholowy i metal mają ze sobą wiele wspólnego. Kapele metalowe od zawsze dają zarobić alkoholowym koncernom, ale i same chętnie inwestują pieniądze w procenty, wydając wysokoprocentowy merch. Tym razem własne piwo zaprezentowali pionierzy thrashu z Megadeth.
Megadeth to jeden z tych zespołów, których członkowie mogą uchodzić za ekspertów w dziedzinie napojów wyskokowych. Nie wypominając im szaleństw młodości, poprzestajemy na poinformowaniu, że Dave Mustaine & Co. właśnie nawarzyli piwa. Teraz będą je sprzedawać.
Saison 13, czyli piwo firmowane marką Megadeth, ma wyróżniać się jasną barwą z pomarańczowo-czerwonymi refleksami. Do jego uwarzenia wykorzystano 13 pieczołowicie dobranych składników. W smaku piwo Saison 13 ma łączyć słód, owocową nutę i przyprawy, oferując pobudzający aromat.
Zapowiedź piwa możecie zobaczyć poniżej.
– Pierwszy raz spróbowałem piwa, kiedy byłem bardzo, bardzo mały – w wywiadzie dla KilPop.com o swoim pierwszym kontakcie z piwem opowiadał Dave Mustaine. – Moi rodzice rozwiedli się, kiedy miałem 4 lata. Ja zostałem z mamą. Mieszkaliśmy w Huntington Beach. Mama pracowała kilka miejscowości dalej. Dojeżdżała do domu z miejsca pracy, a ja wracałem wcześniej ze szkoły. W lodówce mama trzymała piwo. Byliśmy wtedy bardzo biedni. To były białe puszki z niebieskim napisem „Piwo”.
Warto odnotować, że dla Dave’a Mustaine’a nie jest to pierwszy kontakt z branżą alkoholową w charakterze producenta. W 2014 r. Mustaine wraz z kolegami z Megadeth wypuścili własne wino, dołączając do szerokiego grona metalowych kapel, które mają w ofercie wysokoprocentowy merch.
Przypomnijmy: Megadeth wciąż pracują nad nowym albumem. Planowo wydawnictwo miało ukazać się na początku 2020 r., wszystko może się jednak opóźnić. Dave Mustaine zmaga się z chorobą nowotworową. Lider Megadeth walczy z rakiem gardła, który zdiagnozowano u niego w czerwcu.