Idąc śladem większości popularnych zespołów metalowych, Slipknot stworzył pod własną marką coś dla miłośników wysokich procentów. Zespół pochwalił się współpracą z producentem alkoholi z rodzinnych stron, prezentując No. 9 Iowa Whiskey.
Przemysł alkoholowy i metal nie od dziś mają ze sobą wiele wspólnego. Współpraca producentów napojów wysokoprocentowych i metalowych kapel nie jest niczym nowym. Do grona artystów, którzy mogą pochwalić się własnym trunkiem, dołączył właśnie Slipknot.
Slipknot połączył siły z Cedar Ridge Winery & Distillery. Wraz z producentem alkoholi rodem z Iowa, skąd sam pochodzi, zespół opracował własną whiskey. Krajobraz rodzinnych stron grupy to w dużej części pola kukurydzy. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie kukurydza z Iowa jest głównym składnikiem No. 9 Iowa Whiskey.
Jak informuje zespół, whiskey zaskakuje delikatnie słodkim i zarazem pikantnym aromatem. Trunek cechuje przy tym wyrazisty smak. Wątpliwe jest jednak, czy będą go mogli skosztować polscy fani. Póki co No. 9 Iowa Whiskey ma być sprzedawana wyłącznie w Stanach Zjednoczonych.
Spot promujący No. 9 Iowa Whiskey udostępniamy poniżej.
Przypomnijmy: polski koncert Slipknot odbędzie się 25 czerwca na powracającym po latach Mystic Festival w Tauron Arenie.
Slipknot wystąpi w Polsce w ramach promocji płyty „We Are Not Your Kind”. Album ukaże się 9 sierpnia.
Jeśli chcecie zobaczyć Slipknot, a jeszcze nie macie biletów, powinniście się pośpieszyć – od organizatorów wiemy, że biletów pozostało niewiele, przede wszystkim na pierwszy dzień imprezy…
Koszulki, płyty i gadżety Slipknot znajdziecie na RockMetalShop.pl via [link]