Kurz po premierze najnowszej płyty Slipknot zdążył już opaść. Członkowie grupy z perspektywy czasu wydają się zadowoleni z „We Are Not Your Kind”. „Jesteśmy dumni z tego, że odkrywamy się na nowo, ewoluujemy i nie powtarzamy się” – w rozmowie z Warner Music przyznaje Shawn „Clown” Crahan, perkusista Slipknot.
Album „We Are Not Your Kind” spełnił pokładane w nim nadzieje. Slipknot może mówić o sukcesie na poziomie artystycznym, ale i sprzedażowym (album dotarł do 1 miejsca zestawienia Billboard 200). Promując „We Are Not Your Kind”, członkowie Slipknot udzielili wielu różnych wywiadów. W najnowszym, udzielonym Warner Music, gitarzysta Jim Root i bębniarz Shawn „Clown” Crahan przedstawili album w szerszym kontekście.
– Każdy album, każdy proces twórczy, właściwie wszystko różniło się od tego, co robiliśmy wcześniej – stwierdził Clown. – Jesteśmy dumni z tego, że odkrywamy się na nowo, ewoluujemy i nie powtarzamy się.
– Jasne, czasem bierzemy wyciągamy elementy z przeszłości. Niektóre tak, inne nie. Zawsze jednak staramy się ewoluować i patrzeć w przyszłość, widzieć to, gdzie jesteśmy, a nie oglądać się na przeszłość – dodał Clown.
– Jeździmy po świecie, poznajemy różne kultury, ludzi, sprawdzamy lokalne newsy, mocno zakorzeniając się w tych wszystkich miejscach. Później mamy nieco wolnego, które zazwyczaj wykorzystujemy, żeby trochę podreperować nasze ciała, mózgi i dusze, cokolwiek. Gdy już zaczynamy się nudzić, zaczynamy szukać pomysłów, ale zawsze pamiętamy, żeby nie powtarzać wcześniejszych patentów. Możemy co najwyżej wykorzystać je jako pojedyncze elementy – podsumował Clown.
Przypomnijmy: najnowszy album Slipknot „We Are Not Your Kind” trafił do sprzedaży 9 sierpnia. W kilka dni po premierze wydawnictwo podbiło listy najlepiej sprzedających się albumów w kilku krajach (krążek dotarł m.in. do pierwszego miejsca zestawienia Billboard 200).
Ostatni polski Slipknot miał miejsce 25 czerwca na Mystic Festival w Krakowie. W 2020 r. zespół ponownie dotrze do Polski. Koncert odbędzie się 6 lutego w Łodzi.
Wydarzenie organizuje agencja Live Nation.
Pełną ofertę merchu Slipknot znajdziecie na RockMetalShop.pl via [link]